Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 augusti 2014

Beefeater, Yeomen Warders

En anglofil kan väl inte slänga en sån här vacker tomflaska.
Fläderblomssaft + gin = SANT

6 kommentarer:

znogge sa...

En utsökt kombination som vi blandar lite då och då :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, mums, fast nu är ginet slut :)

Anonym sa...

Det har jag aldrig testat men det låter mumsigt. Får prova i helgen! :)

Hanneles bokparadis sa...

Kajsa, har du flädersaft :)

Metronyx sa...

Gin, nu känner jag mig som Homer Simpson när han ser munkar. Precis man bör väl spara fin-ginflaskorna. Känns som att just flädersaft passar extra bra däruti : D

Hanneles bokparadis sa...

Metronyx, de vackraste flaskorna sparas till fläderblomssaft, eller ges till svärdotter som gör julglögg :)