Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

13 juni 2017

jag vann!



Wow, så kul! Nu vann jag ännu fler bra noveller till min bokhylla hos Ugglan: HÄR. Jag har läst fyrtio bra intressanta noveller och har blivit beroende, upptäckt många bra författare från många olika länder. Roligt att Ugglan har ordnat detta, tack! Dessa har jag läst: mina 40 lästa noveller.

10 kommentarer:

Sara sa...

Grattis!

Veiken sa...

Men oj! Stort GRATTIS! Det är alltid roligt att vinna :)

Hanneles bokparadis sa...

Sara, tack, trevligt med noveller!

Veiken, eller hur :)

Kerstins bokblandning sa...

Stort Grattis!

jspr sa...

Grattis! Jag läser också mycket mer noveller nu efter två omgångar med denna utmaning.

Koko sa...

Grattis! Du var väldigt imponerande som fick alla novellerna förprickade. :-)

Mrs Calloway sa...

grattis, Hannele! hoppas att det kommer en ny novellutmaning. det är väldigt roligt att läsa noveller och få tips av andra som också läser noveller

Hanneles bokparadis sa...

Kerstin, tackar!

jspr, visst är det intressant med noveller.

Koko, tack, jag fick gräva en hel del :)

Mrs Calloway, tack, jag kommer nog att delta om det blir flera omgångar.

Mrs. B sa...

Grattis, vad kul! Karaktärsfast läsning lönar sig.

Hanneles bokparadis sa...

Mrs. B, tack! Läsning lönar sig alltid.