Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 december 2018

tittar på gamla julfilmer

klart en tror på tomten, hittade några fina dvd i hyllan.

6 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Din nya header är superfin!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, tack, tomtarna har att göra även efter jul!

Veiken sa...

Exakt rätt tid att titta på gamla julfilmer. Här kollas det JVM i hockey just nu!

Hanneles bokparadis sa...

Veiken, hockey har fått vara för mig.

Ama de casa sa...

Jag älskar julfilmer och har flera favoriter. Just dom där har jag dock inte sett :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, fina loppisfynd tror jag :)