Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

30 januari 2019

Adlibris skämtar med mig aprillo...?

fick åka och hämta detta jättepaket med en liten karta och färgpennor.

18 kommentarer:

Mia Eggimann sa...

Men vadå slöseri.

Hanneles bokparadis sa...

Marie, och en lång väg att hämta paketet som inte kunde stoppas i brevlådan.

Joelinda sa...

Vansinnigt!

Hanneles bokparadis sa...

Joelinda, hade varit mer behändigt med ett litet paket i brevlådan... nu blev det långt att hämta.

Rak i ryggen sa...

Hoppsan!

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, en kort stund undrade jag, vad har jag nu beställt...?!

Mösstanten sa...

Det var det värsta!

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, visst blir en förvånad!

Mrs Calloway sa...

jag förstår inte varför Adlibris packar så konstigt. böcker som mycket väl hade fått plats i brevlådan kommer som paket som en får hämta på helt godtyckligt ställe. jag har ett utlämningsställe nära mig men måste ändå gå tvärs igenom stan för att få mitt paket

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, precis, det händer ofta en får hämta onödigt små bokpaket långa vägar... skulle få plats i vår brevlåda.

Ama de casa sa...

Jösses... Det var verkligen att ta i!

Hanneles bokparadis sa...

Ama, blev lite förvånad när jag hämtade paketet!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Men vad sjukt!

Hanneles bokparadis sa...

Mrs E, eller hur, vi har många kilometer till utlämningsstället.

Ylva sa...

Det där har vi också reagerat på på skolbiblioteket! Ibland kommer det sådana jättelådor med två böcker!

Hanneles bokparadis sa...

Ylva, slut på kartonger? Dålig och dyr logistik...

Vargnatt sa...

Herregud vilken stor låda för det innehållet!

Hanneles bokparadis sa...

Vargnatt, fick inte plats i vår brevlåda...