Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

18 maj 2019

perfekta bokmärken

Etiketter för presenter finns i alla möjliga färger, inte dyra heller. Även Boklysten, Klimakteriehäxan och BP och Mösstanten och Emma och Gerd har bokmärken.

9 kommentarer:

Mösstanten sa...

Ja det var ju också en bokmärkesidé. Fina etiketter att knyta på presenterna.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, själv har jag inte använt dessa, men tyckte de passade till mycket.

Klimakteriehäxan sa...

Funkar självklart jättebra!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, har man många böcker så...

Emma, Sol som sol? sa...

Jag tror jag har använt fina grattishälsningar som bokmärken ibland. Särskilt om det kommer med boken man fått.

Hanneles bokparadis sa...

Emma, såna hälsningar har jag också sparat :)

Boklysten sa...

Funkar ju hur bra som helst!

BP sa...

Javisst ja. En sak jag lärt mig v Klimakteriehäxan är att precis allt kan användas som bokmärken. Å dina etiketter för presenter är inget undantag. Vackra är de också.

Hanneles bokparadis sa...

Boklysten, fina färger också!

BP, riktigt minimalistiska.