Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

28 augusti 2019

a literary Tube map in London

Riktigt intressant och kul: HÄR,
Först läsa böckerna - och sedan besöka platserna.

6 kommentarer:

Znogge sa...

Ett trevligt upplägg!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, visst blir man ressugen!

BP sa...

Har nog några London maps här hemma, men inte just den.

Hanneles bokparadis sa...

BP, de första jag ser med författare.

Mösstanten sa...

Så kul! Trevligt att besöka författares platser.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, riktigt intressant sätt att resa!