Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

03 augusti 2019

bokmärke med hund

Flotta bokmärken dessa som jag inte riktigt har fått att fungera. Vad har du mellan sidorna? har Boklysten undrat, men nu är hennes bokmärken slut. Kanske även Mösstanten, Klimakteriehäxan, Agneta och BP, Emma, Gerd har bokmärken.

8 kommentarer:

Znogge sa...

Vad som helst som finns i närheten!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, den här kanske passar dig :)

Ama de casa sa...

Jag har också bokmärken med hund - hundöron, alltså ;-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, haha, jag ryser... ;)

Älskar att läsa sa...

Fina bokmärken. Men jag håller med dig , jag får inte heller dom till att fungera./ Agneta

Hanneles bokparadis sa...

Agneta, inte har jag hund heller...

BP sa...

Fina är dom, ingen tvekan. Men den som skapat märkena har tänkt design och inte funktion.
Jag tror att överdelen kan töjas ut så att den "hakar sig fast" antingen mot fram- eller baksidan. Den enda halvvägs logiska förklaringen jag kan komma på.

Hanneles bokparadis sa...

BP, dessa kan kanske funka om man kommer på knepet.