Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

30 augusti 2019

veckans Virginia Woolf-fynd

en liten Virginia Woolf-anteckningsbok.

10 kommentarer:

Znogge sa...

Vilken söt liten anteckningsbok!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, jag blev så glad när jag hittade denna!

Mösstanten sa...

Så fin! Den nämns man ju knappt skriva i.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, passar fint i Woolf-hyllan.

Eva på Seniorvinklat sa...

Bedårande! Älskar små anteckningsböcker./Eva

Hanneles bokparadis sa...

Eva, man kan inte ha för många ❤️

Klimakteriehäxan sa...

Snygg!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, hittade denna av en slump ❤️

Eva Trillian sa...

Fin!
Funderar alltid på vad jag ska våga börja fylla fina anteckningsböcker med ... så ofta blir de liggande länge innan jag börjar i dem :)

Hanneles bokparadis sa...

Eva, det är ett kärt besvär :)