Jag Àr anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och Àga böcker, lÀser, fotograferar, periodvis lÀsare; lÀser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek Àr uppfylld, Àr gift med en boklÀsare som Àlskar Fantomen. Som mormor och farmor lÀser jag Àven barnböcker. Jag mÄr bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker mÄste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den hÀr bloggen:

29 december 2019

finska och brittiska stjĂ€rnor 🇬🇧

och annat gott till efterrĂ€tt hos svĂ€rdotters knytkalas ❤️

8 kommentarer:

Mia Halvarsson sa...

Oj, sÄ mycket godsaker!! Finska julstjÀrnor mÄste jag baka, det var lÀngesen :)

Hanneles bokparadis sa...

Mia, sÄ gott, jag "fuskar" med fÀrdig smördeg.

wiolettan sa...

Det ser mycket gott ut. Jag bakade bara tre olika sorters bakverk till julhelgen detta Är, förr blev det flera.

Hanneles bokparadis sa...

Wiolettan, detta var knytkalas, en behöver inte göra allt.

Ama de casa sa...

Knytis Àr sÄ himla bra - man fÄr testa mÄnga nya grejer och Àven gamla godingar :-)

Lena i Wales sa...

Det sÄg vÀldigt gott ut det!

Hanna sa...

HÀrligt! Trevlig kvÀll!

Hanneles bokparadis sa...

Ama, hÄller med, och en behöver inte göra allt :)

Lena i Wales, hur gott som helst med julsmaker ❤️

Hanna, önskar detsamma!