Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

30 maj 2020

bokmärket har tappat sin sko

fast jag köpte den med skor på båda fötter.
Kanske även Gerd, Agneta, BP, har bokmärken.

17 kommentarer:

Znogge sa...

Aj då... Tur att du har på fötterna i alla fall ;-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, det ser så trevligt ut med båda fötterna :)

Lena i Wales sa...

Vilket kul bokmärke!
Trevlig pingstafton!

Hanneles bokparadis sa...

Lena, visst kan man bli glad av bokmärken, finns det pingst i Wales?

Susie på Stjärnarve... sa...

Trevligt märke, om man nu använder bokmärken. Själv tillhör jag dom som bara lägger boken upp och ner, eller t.o.m. viker ett hörn! Ja, jag vet - min gubbe är på mig direkt, han hatar det...
Är du inte rädd när dina nära är och klättrar, jag mår illa bara jag tänker på det!
TREVLIG HELG/Susie

Hanneles bokparadis sa...

Susie, hundöron är en styggelse...
Mina bergsklättrare har tränat hårt, närmare femton år nu, ha en bra helg

Klimakteriehäxan sa...

Det där är ett riktigt trevligt bokmärke! Hade jag köpt direkt om det kommit i min väg.

Geddfish ♥ sa...

Gud, så häftigt bokmärke! Wow!

Ama de casa sa...

Vilket fränt bokmärke! Men det var kanske halva priset på enfotingen? ;-)

Christina Karlsson sa...

Vilket roligt bokmärke! Ett sådant har jag aldrig sett :)

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, hittade denna på Åhlens

Geddfish ♥ man blir riktigt glad!

Ama, jag frågade inte, lämnade stackarn till expediten :)

Christina, första gången för mig med.

Hanna / Rak i ryggen sa...

Fniss, rolig!

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, visst blir man glad :)

BP sa...

Absolut ÄLSKAR det bokmärket! Var har du hittat det?

Hanneles bokparadis sa...

BP, hittade detta på Åhlens.

Älskar att läsa sa...

Vilket roligt bokmärke! Det hade jag köpt direkt om jag hade sett det.
Trevlig pingst!

Hanneles bokparadis sa...

Agneta, trevlig pingst!