Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

20 juni 2020

somrigt bokmärke

Visst passar denna i sommarvärme mellan somriga boksidor.

Kanske även Gerd, Agneta, BP har bokmärken.

8 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Perfekt sommarbokmärke ju!
Trevlig söndag.

Hanneles bokparadis sa...

Geddfish ♥ jag blev glad när jag hittade detta.

Ama de casa sa...

Vilket jättefint bokmärke! Går det att använda på vinterböcker också kan man ju undra... ;-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, mycket tveksamt :)

BP sa...

Så du hittade ett bokmärke till slut! Å valet kunde inte ha blivit bättre i detta ljuvliga väder:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, visst har det varit fantastisk midsommar 😀

Jeanette Sandelin sa...

Var hittar man ett sådant fint?

Hanneles bokparadis sa...

Jeanette, tror det var på biblioteket