Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

03 augusti 2020

ikeas praktiska boklösning #31

En högtalare vid sängen, fungerar som en liten bokhylla.

8 kommentarer:

Ett mystiskt bibliotek sa...

Där ser man, det hade jag inte sett förut. :)

Christina Karlsson sa...

O, då kan man ju lyssna på dikter innan man ska sova :)

femfemman sa...

Kan den kopplas till klockradio, så är det väl risk att man vaknar helförskräckt!

Hanneles bokparadis sa...

Josefin, helt ny uppfinning :)

Christina, helt underbart, eller hur :)

Anna-Lena, det tror jag inte...

Mia Eggimann sa...

Ja det kan nog vara något.

Hanneles bokparadis sa...

Mia, inte fel alls.

Ama de casa sa...

Du är fiffig med dina bokhyllelösningar :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, denna gång är det ikea :)