Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

17 oktober 2020

äkta enhörning som bokmärke

fick en fin liten enhörning av femåringen, med regnbågshorn.

Kanske även Gerd, BP och Klimakteriehäxan, har bokmärken.

15 kommentarer:

Ama de casa sa...

Åh vilken fin enhörning! :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, eller hur, verkligen fin! ❤️

femfemman sa...

Den var fin. Gör sig även dom tavla. 🙂

Geddfish ♥ sa...

Jättefint och dyrbart!
Gulligt.

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, denna är väldigt liten, mindre än Mona Lisa 😀

Geddfish, äkta konst är dyrbart!

Klimakteriehäxan sa...

Riktigt fin! (jag har också ett bokmärke idag!!!)

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, bokmärken kan man inte har för många!

Znogge sa...

Så fin och vilket perfekt bokmärke!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, jag blir glad när jag tittar på enhörningen!

Lena i Wales sa...

Ett bokmärke värt guld! Så fint!

Hanneles bokparadis sa...

Lena i Wales, visst blir man glad av den! ❤️

BP sa...

Så himla söt! Bra att du påpekade att det var en enhörning;-) Gillar regnbågshornet skarpt:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, det ser väl vem som helst :)

Christina Karlsson sa...

Underbart!

Hanneles bokparadis sa...

Christina, sånt man blir glad av ❤️