Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

05 mars 2022

kattvänligt #178

Magnetiska kattbokmärken till läskunnigt barnbarn som har katt.

Kanske även Gerd, och BP har bokmärken.

14 kommentarer:

Anki sa...

Ojdå hur fina och söta! :)

femfemman sa...

Superfina! Kan fästa teckningar på kylskåp också....

Hanneles bokparadis sa...

Anki, fungerar ganska bra med magnet.

Anna-Lena, bra, fungerar på kylskåpet också...

Ama de casa sa...

Vilka söta bokmärken! :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, flerfuntionella 🐈

Znogge sa...

Så fina de är!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, kanske finns det med hundar också 🐕 🐩 🦮 🐕‍🦺

Geddfish ♥ sa...

Helt ljuvliga, säger jag som är stor kattälskare!
Trevlig lördag!

Rämmengården sa...

Jätte fina bokmärken!

Hanneles bokparadis sa...

Geddfish ♥ på barnavdelning hittar man trevliga saker.

Nina, kommer nog att bli omtyckta.

BP sa...

Herreguuuuu så söta dom var. Perfekt för en liten tjej som har katt:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, bra också för dessa ramlar inte så lätt 🙃

Linnea/Bokblomma sa...

Åh vilka fina! Och praktiskt med magnet. :)

Hanneles bokparadis sa...

Linnea, bra saker i barnavdelning 🙂