Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

12 mars 2022

rymd och resår #179

Visst blir man sugen att åka i väg nånstans, i rymden...

Kanske även Gerd, och BP har bokmärken.

9 kommentarer:

Rämmengården sa...

Så fint!

Ama de casa sa...

Anders drömresemål är månen, mitt är Ullared. Jag tror inte att nån av oss kommer att uppnå vår dröm :-)

Hanneles bokparadis sa...

Nina, tänk så mycket roliga bokmärken det finns!

Ama, väldans, blir svårt att kombinera 🙂

Klimakteriehäxan sa...

Nej, till rymden känner jag ingen längtan alls.

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, jag stannar gärna på jorden - men barnbarnet skulle vilja forska om rymden.

znogge sa...

Fint men nej tack även om rymden är spännande :D

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, läser gärna böcker om rymden 📚

Geddfish ♥ sa...

Rymden är spännande, men nej tack 🤗
Fina bokmärken!

Hanneles bokparadis sa...

Geddfish ♥ räcker gott att se på dokumentärer och läsa böcker 📚