Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

21 september 2010

Vilken typ är du?

Bokbabbel har listat 10 olika typer på bokmässan. Ofta är jag 1:a, maken kan vara med helt frivilligt, men vi går inte tillsammans hela tiden..

4 kommentarer:

Sauerkraut sa...

Tänä vuonna Helsingissä olen kasi!! Ja luultavasti myös vähän kymppi... Onko teillä kirjamessut jo tulevana viikonloppuna?

Hannele på Hisingen sa...

Sauerkraut, joo, tänä viikonloppuna, onhan se oma taitonsa selvitä kirjamessuista :)

Monika Häägg sa...

Å, var du på Bokmässan. Så synd att du inte kom och hälsade på mig! Det hade varit roligt att träffa dig!

Hannele på Hisingen sa...

Monika, snyft, visste inte det...