Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

03 december 2011

Juligt pysseltips

Arne och Carlos Julkulor har tips på massa fina stickade kulor.
Mrs C tipsade om Aftonbladets bilaga, om man inte köpt boken.

6 kommentarer:

Maria sa...

Ihana ihana kirja♥

Hannele på Hisingen sa...

Maria, näin messuilla, pitäisi ostaa oma.

...med näsan i en bok... sa...

Ser avancerat ut! Jag har pyssalt hela eftermiddagen idag,men lite enklare saker:)

Hanneles bokparadis sa...

Anna, jag vet inte men tror att det inte är så svårt..

Anna sa...

Arne & Carlosboken är grymt trevlig. Det är så helt galna idéer och de stickade kulorna är fiiina.

Hanneles bokparadis sa...

Anna, två riktigt trevliga herrar.