Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

15 december 2011

Mingelmat

Dottern blev väldigt förtjust i boken, hon får den som julklapp.
Systrarna Eisenmans mingelmat : 565 snittar, snacks & smårätter av
Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman innehåller allt man kan behöva både för små och stora glöggfester: kanapéer, amuse bouche, volauventer, crostinis, smørrebrød, terriner, plättar, filodegsknyten, kex och röror. Traditioner hör julen till, men ibland vill man förnya sig. Aptitretande foton.

4 kommentarer:

Nattens bibliotek sa...

Jag har sett den. Älskar kokböcker!

Hannele på Hisingen sa...

Nattens bibliotek, den här är tung...

Åsa sa...

Mums! Man kan aldrig ha för många recept :).

Hanneles bokparadis sa...

Bea, inte av böcker heller ;)