Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

13 januari 2013

Drygt 1 kg morgontidning

Jag älskar långa frukostar i sängen, skorpor äter jag i makens sida..
I England ska man köpa söndagstidning, bra läsning för hela veckan.

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Sunday Times... jo, den skulle jag vilja få i brevlådan om söndagarna....

Hanneles bokparadis sa...

Ingrid, skulle inte vara dumt alls :)

Linnea sa...

Långfrukost med morgontidning är det bästa! :)

Hanneles bokparadis sa...

Linnea, eller hur :)

Ylva sa...

Jag brukar köpa någon damtidning i England som Cosmopolitan, Glamour och allt vad de heter. Ofta blir valet efter vad man får för premie.

Hanneles bokparadis sa...

Ylva, jag köper trädgårdstidningar,
alla tidningar är bra och billiga.