Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

23 februari 2014

bra skrivarKurser i sommar

Fina skrivarKurser i Svalöv, där har jag varit flera somrar, jättekul! En skrivarkurs fortsatte som distanskurs på hösten, vi läste varandras verk vid datorn hemma, väldigt givande. Bra lärare, god mat, bra boende, underhållning på kvällarna av olika föreläsare, musik, uppträdande, trevliga människor. Väldigt rolig semester! Jag har gått även på trädgårdskurser, mina kompisar på fotografering, även magdans kan man lära sig.
Ugglan berättar också. Och fint bibliotek finns, läs mer om sommarkurser HÄR.

4 kommentarer:

Ugglanoboken sa...

Jag blev jättesugen på att åka när jag såg programmet för sommaren 2014, men det blir tyvärr inget i år för min del.

Hanneles bokparadis sa...

Helena, Fridhem finns nog kvar även nästa sommar :)

klok som en bok sa...

Låter väldigt kul med sommarkurs, ska kolla in det.

Hanneles bokparadis sa...

och inte speciellt dyrt heller för en vecka.