Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 maj 2018

(miss)bruk av post it

Intressanta böcker fyller jag ibland med post it.
Mycket bättre än hundöron.

10 kommentarer:

znogge sa...

Som sagt, bättre än hundöron!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, eller hur :)

Anna/notonmusic sa...

Så smart! Har jag aldrig tänkt på, det är ju superenkelt! Tack!

Hannele sa...

Anna, man hittar sina favoriter mycket snabbare!

Anna Amnell sa...

Teen aivan samoin.

Hannele på Hisingen sa...

Anna Amnell, mielenkiintoiset kohdat löytyy nopeesti.

Mrs Calloway sa...

klart att man inte ska göra några hundöron!man får ju visa lite respekt, eller hur?

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, håller med dej!

Mösstanten sa...

När man lånar en bok på biblioteket och det visar sig att den har hundöron blir man inte glad.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, precis, hundöron får bara göras i egna böcker - jag lånar inte ut mina.