Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

31 oktober 2016

läskig läsning

På biblioteket hittar man allt för Halloween.

4 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Passande Haloweeninlägg, spökfiltisar vore kul att kunna göra :)

Hanneles bokparadis sa...

KajsaLisa, bara sätta igång :)

Veiken sa...

Om Halloween tycker jag inte! Den sedan kunde stannat kvar i Irland och USA!
Går under kategorin dumheter i min hjärna! ;)

Hanneles bokparadis sa...

Veiken, det finns inte så många ursprungligt svenska traditioner... kanske påskkäringar som tigger godis på påsken ♥