Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

24 mars 2018

litet bokpaket från maken ❤️

Vanskligt att köpa böcker till mig - men maken lyckades hitta 
något jag inte hade och ville ha.

11 kommentarer:

Robert W sa...

Snäll make du har!

Hanneles bokparadis sa...

Robert W, han tänker på mig ganska ofta ❤️

Mia Eggimann sa...

Fyller du år?

Annette sa...

Så fin present, och så omtänksamt ♥

Hanneles bokparadis sa...

Marie, nej, inte på nån månad...

Annette, jag blev jätteglad ♥

znogge sa...

Då blir man glad <3

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, eller hur :)

Klimakteriehäxan sa...

Trevlig typ, den där mannen du har!
Jag köpte en pocket på Röda Korset i går. Pris: 3 kr. Man fick fem för 10 kr men jag orkade inte stå och leta ...

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, jag hittade en Trevor hos Röda Korset i veckan för en guldpeng.

Jokke sa...

Fem små grisar är en bra dekkare.

Hanneles bokparadis sa...

Jokke, ska försöka läsa till påsk.