Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

01 november 2018

julen snart här

Barnbarnen glada för den lilla snön vid havet ❤️
ätit första lussebullen och köpt JulAmelia.

8 kommentarer:

Znooge sa...

Själv skyndar jag långsamt och tänker att var sak har sin tid...

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, precis det som är poängen; njuta länge och långsamt ❤️

Mösstanten sa...

Ingen snö här än och inga julförberedelser heller så långt. Så jättekul för barnbarnen med snö. De har ju så roligt!

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, de har förmågan att uppskatta det lilla!

Hemmafrunsdagligheter sa...

Åååå, längtar efter julen. Själv har jag bara ätit pepparkakor än så länge, men nu blev jag väldigt sugen på lussebullar också :-)

Ha en riktigt fin dag!

Mvh, Petra

Hanneles bokparadis sa...

Petra, bra att ta det pö om pö och inte stressa ❤️

Hemmafrunsdagligheter sa...

Ja, man måste ju spara lite på godsakerna ;-)♥

Kram, Petra

Hanneles bokparadis sa...

Petra, hösten är lång och mörk ❤️