Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

29 december 2018

förvaring av bokmärken

Bra plats för fina bokmärken, inga hundöron här inte.
Fast jag har ju flera, det har även Boklysten.

13 kommentarer:

Mrs Calloway sa...

nej, absolut inga hundöron! det är hemskt!

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, eller hur!

Rak i ryggen sa...

Vilken fin samling! Jag hittar aldrig mina :)

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, bara du inte gör hundöron...

Boklysten sa...

Smart! Då har man ju dem tillgängliga hela tiden också

Hanneles bokparadis sa...

Boklysten, så var det tänkt

znogge sa...

Hundöron är en styggelse!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, inga hundöron varken i egna eller lånade böcker!

Christina Karlsson sa...

Smart att förvara dem i bokhyllan. Jag lyckas ofta slarva bort mina just när jag ska ha dem.

Hanneles bokparadis sa...

Christina, lätt hänt.

Klimakteriehäxan sa...

Nu är jag uppe i nummer 18 ... och har dem i en låda i sängbordet, lätt åtkomliga allihop.

Yasmine sa...

Vad häftigt! :D

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, du leder, kanske...

Yasmine, de snyggaste får pryda bokhyllan :)