Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

24 december 2019

klassisk julläsning - gratis

3 kommentarer:

Rak i ryggen sa...

Läste Handboken för ett par dagar sedan. Många tips på jullekar. Man skulle göra en halmgrej, lägga sig på rygg och fånga den över huvudet med fötterna. Gick det inte hade man ätit för mycket av julbordet ��

Christina Karlsson sa...

Vad bra länktips! Ska genast klicka och lyssna. Tack!

Ha nu en riktigt god och fin julhelg!

Hanneles bokparadis sa...

Martin Olsson, jag tänker inte vara uppe hela natten :)

Hanna, sånt kunde det förr!

Christina, önskar dig en fin jul! ❤️