Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

07 december 2018

kökshandduk för Kafka freak

Förvandlingen är en av mina favoriter.

8 kommentarer:

Mösstanten sa...

Håller med om att Förvandlingen är bra men jag vill ändå inte ha insektsmönster på kökshanddukarna. Jag har haft alldeles tillräckligt med kryp i lägenheterna där jag har bott.

Christina sa...

Kafka är intressant. Kul med Kafka handduk :)

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, levande vill en ju inte ha dem.

Christina, Kafka är en av mina favoriter.

Hannas krypin sa...

Vilken läcker handduk!

znogge sa...

Kul med lite udda handdukar!

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, inte helt vanlig kökshandduk.

Znogge, omväxling förnöjer.

MartinaOlsson sa...

​Hej! Jag måste bara tipsa dig om dagens lucka i min julkalender, för jag tycker faktiskt själv att den är FANTASTISK, haha ;) Idag har du nämligen chansen att vinna en superfin ögonskuggspalett från theBalm som faktiskt är en utav mina egna personliga favoritpaletter! Sugen på att vara med och delta? Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/126434/julkalender-lucka-8-7/

Hanneles bokparadis sa...

Martina, det var för några decennier sedan jag använde ögonskugga