Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

05 januari 2019

två bokmärksfavoriter

Vi hälsade på hemma hos Shakespeare, den ena är nog reklam,
det andra fint magnetbokmärke med snygg flagga på.
Boklysten har också många bokmärken.

9 kommentarer:

Mösstanten sa...

Det är roligt att se dina bokmärken.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, roligt äga några fina.

Znooge sa...

Shakespeare är inte fel. Själv brukar jag köpa kylskåpsmagneter från varje plats vi besöker.

Klimakteriehäxan sa...

Snygga. Och så passande, speciellt för dig!

Boklysten sa...

Shakespearbokmärke skulle inte vara så dumt att ha

Ama de casa sa...

Ja, du verkar inte direkt ha nån brist på bokmärken :-D

GRATTIS på namnsdagen! :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, kylskåpsmagneter kan vara fina men inte mellan boksidor...

Klimakteriehäxan, eller hur! ❤️

Boklysten, jag är glad att jag hittade Shakespeare.

Ama, ingen brist på böcker heller :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Älskar Shakespeare

Hanneles bokparadis sa...

Mrs E, jag med ❤️