Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 mars 2019

fin present av bibliotekarien ❤️

Det står ju Virginia Woolf på kassen! Fint porträtt.
Citat ur Mot fyren (To the Lighthouse 1927 St. Ives Cornwall).

15 kommentarer:

Znogge sa...

Den var verkligen fin!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, jag blev verkligen glad!

Mia Eggimann sa...

Jättefin👍

Hanneles bokparadis sa...

Marie, jag blev verkligen glad, min favoritförfattare!

Ama de casa sa...

Verkligen superfin! Trevligt med presenter :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, sån här fin kasse tackar en inte nej till :)

Vargnatt sa...

Så fin!

Hanneles bokparadis sa...

Vargnatt, jag blev verkligen glad! ❤️

Yasmine sa...

Vilken fin! :D OCh tygkassar är ju så praktiskt!

Hanneles bokparadis sa...

Yasmine, både praktiskt och vackert!

Joelinda sa...

Jättefin tygkasse! Den får du vara rädd om.

Rämmengården sa...

Vilken fin tygkasse alltid roligt med presenter ha en fin kväll kram från Nina

Hanneles bokparadis sa...

Joelina, ska, den passar mig perfekt.

Nina, önskar dig detsamma, kram

Christina Karlsson sa...

Vad fin kasse!
Virginia gillas :)

Hanneles bokparadis sa...

Christina Karlsson, Woolf kan en läsa om och upptäcka nytt hela tiden :)