Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

04 mars 2019

ont om plats i bokhyllan? #2

Som en pall, papperskorg - eller ett litet bord med böcker i.
Flera tips finns: HÄR.

10 kommentarer:

Znogge sa...

Praktiskt och bra!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, det finns olika modeller och färger, jag har en med brittisk flagga :)

Mösstanten sa...

Kul!

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, liknande finns i olika utföranden, för alla smaker.

Klimakteriehäxan sa...

Minns en piedestal från förr - hos farmor? - som hade plats för en hel del böcker under växten som tronade överst. Bra grej.

Mia Eggimann sa...

Snygga 👍

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, en sån skulle man ha!

Marie, snygga och praktiska.

Ylva sa...

Åh, vad fina! Särskilt det lilla bordet till höger.

Yasmine sa...

Vilka häftiga! :D

Hanneles bokparadis sa...

Ylva, passar till vilket bibliotek som helst!

Yasmine, snygga och praktiska :)