Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

30 juli 2019

Brighton Pier

Varmt och skönt vid havet.

8 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Varför har din drömprins inget ansikte?

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, någon måste ju stå bakom kameran :) ❤️

Ama de casa sa...

Ser ut som om nån har rymt där... ;-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, lite blyg bara 🇬🇧

Znogge sa...

En trevlig stad! Men du borde jag ha sällskap ;-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, helt ensam är jag inte :)

wiolettan sa...

Åh, där har vi varit för flera år sedan, i Brighton Pier. Minnen.

Hanneles bokparadis sa...

Wiolettan, en trevlig stad ❤️