Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

21 september 2019

sportigt bokmärke

köpte ny baddräkt med ben - och ny sport-bh. Dessa fina lappar fungerar bra som bokmärken - och påminner mig om att jag inte ska sluta att vara aktiv, även Agneta, Klimakteriehäxan och BP, Emma, Gerd har bokmärken.

14 kommentarer:

Mösstanten sa...

Det kan man behöva påminna sig om. Att vara aktiv alltså.

Ama de casa sa...

Åh! Du kommer att läsa väldigt aktivt även fortsättningsvis, alltså :-)

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, lätt att känna sig lat.

Ama, haha, absolut :)

Emma, Sol som sol? sa...

Haha, lappen till höger är det nog många män som gärna skulle vilja använda!

Men perfekta små lappar som bokmärken är de, helt klart!

Här är mitt enkla lilla bidrag:
https://solsomsol.blogspot.com/2019/09/mina-bokmarken-nr-20-den-roda-traden.html?showComment=1569049396035#c7064594113122201699

Hanneles bokparadis sa...

Emma, inspirerande :)

Znogge sa...

En bra sportbehå är verkligen A och O! Skillnaden är enorm.

Klimakteriehäxan sa...

De där lapparna som hänger i kläder man köper blir utmärkta bokmärken, oavsett märke! Ska strax åka till veckans andra pingisträning!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, bra när jag snart ska cykla till sonen,

Klimakteriehäxan, trevligt, de snygga märkena vill man spara.

Geddfish ♥ sa...

Aktivitetsbokmärke. Bra, där!
http://gerd-geddfish.blogspot.com/2019/09/mina-bokmarken-v-38.html

Hanneles bokparadis sa...

Gerd ♥ jag försöker!

BP sa...

Hahaha:-) Där fick du två bokmärken på köpet så att säga:-) Så duktig du är att du sportar och fortfarande är aktiv.

Hanneles bokparadis sa...

BP, mina barn kämpar för att hålla mig aktiv ❤️

Veiken sa...

Bra att vara aktiv. Det gäller att hitta sin stil. Just nu räknar hela familjen steg. Så många som möjligt!
Udda bokmärke. Kul!

Hanneles bokparadis sa...

Veiken, bra, att gå är inte riktigt min grej.