Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

03 september 2020

bröllopsfesttips - Mias Helgfråga

Vad tycker ni om digitala releasefester? undrar Mia i Helgfråga: har inte deltagit.
Bonusfråga: Något festtips? Knytkalas. Sonen gifte sig på en sommaräng nu när inte så många ska samlas inomhus.

Mias Helgfråga

14 kommentarer:

Sara Pepparkaka sa...

Jag har inte heller deltagit i någon digital releasefest.

Hanneles bokparadis sa...

Sara, jag är inte så sugen på det heller.

Znogge sa...

Ute är inne helt enkelt! Vissa evenemang tycker jag inte alls passar som digitala eller tilltalar i alla fall inte mig...

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, jag har inte följt det digitala så mycket... men bra sätt att hålla kontakt.

Mösstanten sa...

Alla som behöver göra reklam för sina alster får väl försöka hitta vägar att nå ut. Det är nog inte så lätt Just nu för författare som brukar åka runt och berätta om sitt författarskap. Och vanlig releasefest kan man ju inte ha.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, tufft för många, svärdotter förlorar också mycket pengar för hon kan inte hålla sina föredrag.

tanthuset.blogg.se sa...

Knytkalas är bra det :)

Hanneles bokparadis sa...

Mia, bra att dela på bördan.

Bokdamen sa...

Digitalt kan vara bra för den som inte kan ta sig till platsen och så kan man ha kontakt var man än bor, men möten på plats är förstås trevligt.

Hanneles bokparadis sa...

Bokdamen, det ena behöver väl inte utesluta det andra, vi får se hur framtiden blir.

Cissi Grip sa...

Smart festtips med knytis!

Hanneles bokparadis sa...

Cissi, bra att dela på bördan och kostnader.

Mia Eggimann sa...

Tänk vad vi fått ställa om på grund av Corona men vi har gjort det och fixat det mesta.

Hanneles bokparadis sa...

Mia, kanske inställda resor jag saknar, men det får gå.