Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

31 oktober 2020

spöket delar vi på med maken ❤️

Spöket delar vi på, efter en mils promenad, bokfynd från London.

4 kommentarer:

Susie på Stjärnarve... sa...

Såg att det var en receptbok över cupcakes - nåt som jag aldrig ätit i hela mitt liv. Jag fikar ju inte.....
KRAM/Susie

Hanneles bokparadis sa...

Susie, världen är full av saker man inte ätit

wiolettan sa...

Efter en hel mils promenad, ja då behövs det nog påfyllning.
Önskar jag en finfin helg.

Hanneles bokparadis sa...

Wiolettan, en solig dag med +11°C i Göteborg, önskar detsamma.