Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 februari 2022

användbart #177

När jag köpte kläder från min hovleverantör så fick jag ett litet läderfodral för kreditkort, även ett litet fint bokmärke följde med.

Kanske även Gerd, BP och Klimakteriehäxan har bokmärken.

9 kommentarer:

femfemman sa...

Du har en bra hovleverantör. Använder den också då och då.God lördag!

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, blir glad av färger 😊 Ha det bra!

Ama de casa sa...

Inte dumt att få extra presenter :-)

Lena i Wales sa...

Bra och användbart!
Trevlig helg!

Hanneles bokparadis sa...

Ama, en riktigt fin användbar present.

Lena i Wales, tar ju inte så mycket plats, perfekt för busskort!

znogge sa...

Det var en trevlig bonus!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, perfekt till spårvagnskort, har små fickor till många kläder 🚃

BP sa...

Älskar bokmärket och fodralet är ju så läckert. Bra gjort där:-)Är man stamkund så är man, eller hur;-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, nåt liknande är det 😊