Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

23 april 2022

färger för alla smaker #185

Post-it med många färger för alla smaker, plats för anteckningar, ramlar inte från böcker. Kan användas till annat också, multifunktionella.

Kanske även Gerd, och BP, har bokmärken.

6 kommentarer:

Znogge sa...

Färger piggar upp :D

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, i allra högsta grad 🙂

BP sa...

Ett fejkbokmärke helt i min smak:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, flera användningsområden 🙂

Ama de casa sa...

Läckert och färgglatt :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, passar till många olika böcker 🙂