Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

13 april 2022

väntar på vårt 6:e barnbarn

Storasyster och jag undra hur lillasyster ser ut.

6 kommentarer:

femfemman sa...

Så spännande med en lite ny människa. Man glömmer så snabbt hur det är att ha en baby... de blir till barn så snabbt.

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, jag minns mycket ändå, även mina egna.

Mösstanten sa...

Spännande och förunderligt. Fint att också böcker finns som förberedelse.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, roligt när de små själva hämtar böcker och önskar läsning 😍

Ama de casa sa...

Oj vad spännande!

Hanneles bokparadis sa...

Ama, verkligen, lillasyster är lite sen ❤️