Jag Àr anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och Àga böcker, lÀser, fotograferar, periodvis lÀsare; lÀser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek Àr uppfylld, Àr gift med en boklÀsare som Àlskar Fantomen. Som mormor och farmor lÀser jag Àven barnböcker. Jag mÄr bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker mÄste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den hÀr bloggen:

17 september 2022

behövde dessa 🇬🇧 #202

kunde inte lÄta bli att köpa dessa fina magnetbokmÀrken

Kanske Àven Gerd och BP har bokmÀrken.

8 kommentarer:

Znogge sa...

SÄ fina sÄ det var ett bra köp och en trevlig souvenir dessutom!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, anvĂ€ndbara fina bokmĂ€rken 🇬🇧

femfemman sa...

Bra souvenir. Alltid kul att köpa nÄgot litet frÄn resan.

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, vĂ€ger inget och tar inte plats 🙂

BP sa...

Dessa bokmÀrken hade jag ocksÄ köpt, utan minsta tvekan. PÄ nÄgot sÀtt kÀnns allt som Àr brittiskt lite extra just nu efter drottningens död. Antar att du har BBC och följt allt som har hÀnt den senaste veckan. Helt otroligt mÄste jag sÀga och sÄ himla fint. Alla PL--matcher stoppades efter 70(!) minuter idag för en tyst minut för QEII. Otroligt fint tycker jag. Gissar dock att SÀkerhetspolisen lever en ren mardröm just nu. De kan inte andas ut förrÀn efter begravningen pÄ mÄndag.
Sorry, kom av mig en aning. Men som anglofil förstÄr du sÀkert mina tankar;-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, jag har lÀst tidningar och följt olika sÀndningar, vi lÀmnade London precis tvÄ dagar före drottningens död, sÄg pÄ hotellets morgon-tv nÀr drottningen vÀlkomnade nya premiÀrministern Liz

KlimakteriehÀxan sa...

FörstÄr dig.

Hanneles bokparadis sa...

KlimakteriehÀxan, vÀldigt anvÀndbara.