Jag Àr anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och Àga böcker, lÀser, fotograferar, periodvis lÀsare; lÀser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek Àr uppfylld, Àr gift med en boklÀsare som Àlskar Fantomen. Som mormor och farmor lÀser jag Àven barnböcker. Jag mÄr bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker mÄste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den hÀr bloggen:

28 september 2022

bokskog 📚

promenad pÄ Hisingen med: Ylva

8 kommentarer:

Mösstanten sa...

JadÄ. HÀr vÀxer böcker kunde vi skoja nÀr jag var liten.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, och man kan lĂ€sa böcker dĂ€r 📚

veiken sa...

Hej! Jag har försökt att kommentera hos dig i flera dagar via bÄtens WI-Fi men hamnar hela tiden pÄ rederiets sida. Undrar varför? Just nu har jag mobiltÀckning och chansar!
Bokar eller böcker Ă€r mycket bra pĂ„ var sitt sĂ€tt’

Hanneles bokparadis sa...

Veiken, bokskogar Àr vÀldigt vackra pÄ hösten.

KlimakteriehÀxan sa...

Vackert!

Hanneles bokparadis sa...

KlimakteriehĂ€xan, nĂ„got speciellt med bokskog, vackert hela Ă„ret 🍂

Ylva sa...

Ja, titta sÄ fint ni har det pÄ Hisingen och Ramberget!

Hanneles bokparadis sa...

Ylva, fin promenad i gott sĂ€llskap 🙂