Jag Àr anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och Àga böcker, lÀser, fotograferar, periodvis lÀsare; lÀser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek Àr uppfylld, Àr gift med en boklÀsare som Àlskar Fantomen. Som mormor och farmor lÀser jag Àven barnböcker. Jag mÄr bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker mÄste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den hÀr bloggen:

31 december 2022

Gott nytt bokĂ„r! 🏋️‍♀️

Köpt ett nytt gymkort och har avsikt att anvĂ€da det 🏋️‍♀️

16 kommentarer:

Veiken sa...

Lycka till med ditt gymmande och jag passar pĂ„ att önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Anna i Portugal sa...

En trevlig nyÄrsafton önskar jag dig! Och lycka till pÄ gymmet

femfemman sa...

JĂ€ttebra investering! Gott Nytt År! 🎉

Hanna / Rak i ryggen sa...

Gott nytt 2023! Önskar dig gym- och lĂ€sglĂ€dje!

Lena i Wales sa...

Gott nytt Ă„r!

KlimakteriehÀxan sa...

Jag har löst Ärskort till gymmet i vÄrt hus ... hoppas att jag har vett att anvÀnda det! Gott nytt Är till dig!

wiolettan sa...

Bra föresats. Önskar jag hade den energin.
Hoppas att du fĂ„r ett riktigt Gott Nytt År.

Christina Karlsson sa...

Å, vad fint! Bra början pĂ„ det nya Ă„ret. Och igenkĂ€nningsfaktor - Ă€ven om jag inte köpt gymkort :)
Gott nytt ÅR!
Christina

Znogge sa...

Annars vore det vÀldigt dumt att köpa det ;-)

Önskar ett Gott Nytt År!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, eller hur, snĂ„la jag kommer att se till att fĂ„ valuta av pengarna 🙂 Tack detsamma!

Mrs Calloway sa...

Gott nytt Är, Hannele! övervÀger ett gymkort men vÀntar till den vÀrsta nyÄrsrusningen lagt sig och jag har skaffat den mentala beredskapen

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, gymmen höjer priset pĂ„ gymkort efter nyĂ„r 🏋️‍♀️

Lyrans Noblesser sa...

Gott nytt Är, jag ska trÀna hemma :)

Hanneles bokparadis sa...

Lyran, alldeles utmĂ€rkt att trĂ€na hemma 🙂 Gott Nytt År!

BP sa...

Önskar dig ocksĂ„ ett Gott Nytt! Roligt att du önskar ett gott bokĂ„r. Jag tĂ€nkte mera pĂ„ ett gott nytt "bloggĂ„r" :-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, tack, inte nödvĂ€ndigt att blogga om sina böcker 📚