Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

27 maj 2023

Hero's Journal Istoria Magic #231

Elvaårigt barnbarn fick fint bokmärke i sin The Hero's Journal Istoria Magic Academy Mystic Blue (91 Day Journal/Planner Hybrid designed to turn any goal into an epic quest) en skrivbok som hon har jobbat flitigt med. Kanske Gerd och BP också har bokmärken.

6 kommentarer:

Lena i Wales sa...

Klickade och förstorade bilden.
Fint bokmärke!
Ha det bra!

Hanneles bokparadis sa...

Lena, och barnbarnet så glad, jobbat mycket med boken!

Znogge sa...

Vilket fint bokmärke och en intressant bok :D

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, fint bokmärke med bokhylla 📚

BP sa...

Även jag fick förstora bilden, för att se vad bokmärket visade. Lite HP över det hela, liksom boktiteln. Gillas:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, alla mina bilder är "klickbara" 🙂