Jag Àr anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och Àga böcker, lÀser, fotograferar, periodvis lÀsare; lÀser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek Àr uppfylld, Àr gift med en boklÀsare som Àlskar Fantomen. Som mormor och farmor lÀser jag Àven barnböcker. Jag mÄr bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker mÄste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den hÀr bloggen:

05 augusti 2023

trevligast 🇬🇧 #238

TioÄringen köpte ett mycket omtyckt bokmÀrke nÀr hon var i London och hÀlsade pÄ Harry Potter med mellansonen. Resan var ocksÄ mycket uppskattad, de har sett musikalen Lejonkungen, British Museum, Madame Tussauds, Äkt dubbeldÀckare. Jag har en del böcker detta bokmÀrke passar till. Kanske Àven Gerd och BP har bokmÀrke.

9 kommentarer:

femfemman sa...

HÄller med, jag Àr ocksÄ vÀldigt förtjust i den staden. God lördag!

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, mysigt att barnbarnet tĂ€nkte pĂ„ mig 🧡

Znogge sa...

Vilken trevlig resa! Lejonkungen har vi ocksÄ sett i London och tyckte den var mycket bra.

KlimakteriehÀxan sa...

Har försökt fÄ biljett till Lejonkungen men det har alltid varit utsÄlt.

Hanneles bokparadis sa...

fin paketresa och alla biljetterna ordnade

Geddfish ♥ sa...

Hej, nej, bokmÀrken finns. Jag var bara lat idag.
Snyggt bokmÀrke som barnbarnet införskaffade. Jag har aldrig varit i London.

Hanneles bokparadis sa...

Geddfish ♥ lat fĂ„r man vara, London Ă€r min favoritstad 🇬🇧

BP sa...

BokmĂ€rket Ă€r det snyggaste du lagt upp! Love it:-) Även plastpĂ„sen Ă€r cool:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, snygg pĂ„se ocksĂ„! 😀