Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

05 september 2024

Sommartider bio

Överraskade maken med biobiljetter, hade dejt med honom 💕

Sommartider - bio om Gyllene Tider, Per Gessle, se: HÄR.
Bra film om tiden då vi var unga och kära och dansade ofta.

7 kommentarer:

femfemman sa...

Vill absolut se den filmen.

Mösstanten sa...

Mysigt.

Hanneles bokparadis sa...

Riktigt fin film, lite svensk musikhistoria, sevärd.

Znogge sa...

Vilken trevlig överraskning. Den skulle jag gärna se.

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, hoppas du får tid, riktigt fin film.

Klimakteriehäxan sa...

Det kanske vore nåt. Går på bio alltför sällan.

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, om filmen kommer till SVT så ser vi den en gång till