Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

01 oktober 2024

David Bowie i Science Fiction Bokhandeln


Månadens första bokinköp, var på stan med trettonåringen, jag hittade också en bok:
Pocket Bowie Wisdom Witty Quotes and Wise Words From David Bowie av Hardie Grant Book: Bowie has never been afraid to pushthe boundaries. Whether masquerading as an alien, a spaceman or a goblin king, this rock n roll hero was a true visionary. Pocket Bowie Wisdom is full of insights into music, identity, fame, love and creativity from one of the most pioneering musicians of all time. This collection of quotes makes a perfect gift for the Bowie fan in your life.

4 kommentarer:

femfemman sa...

Ja tack! Undrar var man får tag i en sådan bok..

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, såg att Bokus har denna.

Znogge sa...

Den var säkert ett bra köp!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, en fin liten bokpärla.