Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

25 november 2019

hemliga julklappar för 50 kr ❤️

Hemliga julklappar hos Myrorna för 50 kr, vilken bra idé.
Perfekt på firmafester, vinster i julspel och annat.

9 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Hoppas det är saker som många kan ha användning för - annars blir det ju tokigt ... Idén är naturligtvis utmärkt.

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, då kan man ju lämna tillbaka till Myrorna :)

Ama de casa sa...

Vilken rolig idé! :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, verkligen, på många sätt!
Kanske köper jag till maken och mig :)

Emma, Sol som sol? sa...

Rolig idé och dessutom för en bra sak!

Hanneles bokparadis sa...

Emma, precis, win win!

Mia Halvarsson sa...

Vilken toppenidé!!! Kul och lite spännande :D

KajsaLisa sa...

Det där låter ju utmärkt alla köper en var och sen byter man.

Hanneles bokparadis sa...

Mia, nästan att jag vill köpa till mig själv :)

KajsaLisa, återvinning när det är som bäst och pengarna går till nytta.