Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

09 december 2020

i väntan på bussen

missade min buss, hann köpa tidskriften Retro i Pressbyrån.

6 kommentarer:

Hanna / Rak i ryggen sa...

Oh, underbart sätt att få sin nostalgitripp utan att fylla hyllorna!

Ylva sa...

Den har jag inte hört om, vad kul att bläddra i.

Kerstins bokblandning sa...

Har en prenumeration på den just nu, annars brukar jag läsa den på biblioteket.

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, eller hur, jag fotar ibland fina saker, så då behöver jag inte köpa :)

Ylva, vissa saker känner man igen, annat är "nytt".

Kerstin, toppen att läsa dyra tidskrifter på biblioteket, ofta får man låna hem också.

Znogge sa...

Ny för mig men låter intressant.

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, tidningen har funnits några år, men olika teman.