Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

31 januari 2022

novelläsning lönsamt

fick ett trevligt bokpaket av Ugglan & Boken för jag har läst noveller som passar Novellflätan, kul utmaning. Tack så mycket, flera noveller att läsa!

9 kommentarer:

femfemman sa...

Stort grattis! Det är du verkligen värd!

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, noveller om hundar kan jag läsa med barnbarnen ❤️

Znogge sa...

Det var inget dåligt bokpaket det där!

KajsaLisa sa...

Fantasin när det gäller nya utmaningar tar aldrig slut :)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, bra författare allihopa!

KajsaLisa, trevliga utmaningar berikar 🙂

Ama de casa sa...

Grattis till vinsten av bokpaketet! :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, tack, ännu fler noveller att läsa 🙂

Ugglanoboken sa...

Grattis till vinsten! Den är du väl värd!

Hanneles bokparadis sa...

Helena, tack för många kul novellutmaningar!