Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

31 maj 2022

I min dotters namn i svtPlay

I min dotters namn, spännande kriminaldrama 2021.
Kriminalkommissarie Colette Cunningham är en hängiven polis i Liverpool som en dag får ett oväntat samtal från Dublin. När en kropp hittas i Dublin står kriminalkommissarie Colette som närmast anhörig. Det visar sig vara hennes dotter, som försvann för 20 år sedan. I rollerna: Paula Malcomson, Keith McErlean, Thadda Graham, Siobhan McSweeney, Moe Dunford m fl.
Se svtPlay: HÄR.

5 kommentarer:

femfemman sa...

Kan ha sett den. Måste kolla! Tack för tips! //Anna-Lena

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, helt ny, riktigt bra 🇬🇧

Hannas krypin sa...

Det låter som en riktigt bra och spännade serie.

Znogge sa...

Tack för tipset. Låter helt klart som något för mig.

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, bra på många sätt.

Znogge, tror du skulle gilla denna.