Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

15 oktober 2022

veckans bokmärke #206

Riktigt mysigt, såg på min resa i Cornwall, något för kattmänniskor? Kanske även Gerd och BP har bokmärken.

8 kommentarer:

Anki sa...

Hur söt! :)

Hanneles bokparadis sa...

Anki, inte störa en läsande katt 😸

Znogge sa...

Vilket gulligt bokmärke <3

Anna i Portugal sa...

Det var ett riktigt gulligt bokmärke! Skulle passa perfekt som present till min dotter :)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, finns nog något för hundägare också...

Anna i Portugal, bara resa till Cornwall 🇬🇧

femfemman sa...

Skulle passa dottern, som är femkattsmatte... och fyrhästmatte dessutom. Kanske finns med häst på och. God kväll!

BP sa...

Den var ju riktigt fyndig och kul! Undrar om det även fanns en med "Not woof I'm reading" för hundägare alltså. Det borde den göra;-)

Hanneles bokparadis sa...

Anna-Lena, det finns nog något för alla smaker 🙂

BP, kanske så populärt att slut...