Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

11 mars 2023

bokmärken med bra budskap #220

Klart att vi inte ska sluta läsa: Never stop reading.
Kanske även Gerd och BP har bokmärken.

11 kommentarer:

LauraKatarooma sa...

De är underbara! <3

Hanneles bokparadis sa...

Laura, verkligen! 🙂

Anna i Portugal sa...

Så fina bokmärken!

Hanneles bokparadis sa...

Anna i Portugal, gillar magnetbokmärken som inte ramlar-

Klimakteriehäxan sa...

Nej vi slutar nog aldrig med det faktiskt. Med eller utan bokmärken.

Znogge sa...

Nej, sluta läsa det får vi aldrig göra för tänk så tråkig tillvaron skulle bli då! Tyvärr är det inte lika lätt att få ungdomar att läsa numera och det tycker jag är ledsamt...

Hanneles bokparadis sa...

omöjligt att tänka en tillvaro utan böcker 📚

BP sa...

Söta bokmärken med världens bästa budskap:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, riktigt fina bokmärken 🙂

KajsaLisa sa...

Brukar ta det som ligger till hands och är lagom stort.

Hanneles bokparadis sa...

KajsaLisa, funkar också bra.